sobota, 1 lutego 2014

Lalka

Kilka dni temu postanowiłam wydziergać pierwszą lalkę. Jako że moje umiejętności posługiwania się szydełkiem nie są na tyle dobre żeby wydziergać maskotkę bez wzoru, postanowiłam poszperać w internecie. Szybko natknęłam się na piękną, szydełkową lalę. Wzór znajdziecie tutaj. Jego autorką jest Larisa Glinchak. Oto moja laka w wersji początkowej:


Z powodu iż lalka miała rzadkie włosy musiała przejść operację. Oto zdjęcie po usunięciu blond włosia:
A tak wygląda lalka po operacji:
Dostała nawet opaskę z kokardką.


Ubranko lalki jest skromne, ale uważam że jak na pierwszy raz z drutami, wygląda całkiem nieźle. Końcówkę wykończyłam szydełkiem, żeby nie podwijała się do góry. 
Uważam że, metamorfoza tej lalki wyszła dobrze, choć włoski mogłyby być troszkę dłuższe. 
A tak poza tym. Wypadało by dać jej jakoś na imię. Może jakieś propozycje? ;)


PS: Mam nadzieję, że nie pokręciłam imienia i nazwiska autorki wzoru. :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz